19. 9. 2016

Kinečko na kopci 19.9.2016: Dáma v zlatom (Dráma, USA / Veľká Británia, 2015, 110 min)

Hodnocení uživatelů


Celkové hodnotenie:


Pozri tiež:


Pôvodný obraz, ktorý je predmetom deja filmu: Portrét Adely Bloch-Bauer I (Dáma v zlatom) od Gustava Klimta (1907)

2 komentáre:

Duski povedal(a)...

Potom, ako hrubočizná kniha "Dáma v zlatom" u nás okupovala čitateľskú poličku viacero týždňov a nie a nie ju dočítať, som sa filmu trocha obával :-( Avšak možno to bolo dobre, pretože film samotný napokon tieto čierne očakávania nenaplnil a pripadal mi celkom vyvážený po stránke filmárskej, hereckej aj obsahovej. Nuž a čerešničkou na torte (pre mňa) boli bonmoty hlavnej hrdinky Márie Altmannovej v podaní Helen Mirren. Štyri hviezdičky (z piatich).

Anonymný povedal(a)...

Dana:
Tu hrubociznu knihu som citala ja a filmom mi to cele docvaklo.
Komentar pisem stvrtykrat a opat tomu davam 4 hviezdicky z piatich.