1. 11. 2016

Kinečko na kopci 31.10.2016: Jeden blbec na večeru (Komédia / Dráma, Francúzsko, 1998, 80 min)

Jeden blbec na večeru

  • Francie 

    le diner de cons

  • anglický 

    The Dinner Game

  • Česko 

    Blbec k večeři

Komedie / Drama
Francie, 1998, 80 min

Hodnocení uživatelů


Ocenění

  • vítězství
  •  
  • nominace

César Awards


Celkové hodnotenie:


Pozri tiež:

4 komentáre:

Duski povedal(a)...

Výborná voľba, už dávno sme sa tak nenasmiali ... Aj keď to spočiatku vyzeralo, že škodoradosť je najväčšia radosť, čo práve až tak nemusím, film sa napokon rozvinul do eskapády humorných situácií a vyvrcholenia v štýle - kto je vlastne tým blbcom: namyslený fešáčik alebo jednoduchý dobrák. Stará dobrá francúzska komediálna škola !

Dana povedal(a)...

Tak ako narychlo nahradny program velmi dobre.
Francuzi to vedia nastavit, aj ked na mna trochu naivno-odlahcene...
Velmi dobre padlo
D.

Dasa povedal(a)...


Výber sa mi velmi páčil. Ja môžem aj ľahší žáner.
A nie nadarmo sa hovorí "Kto druhému jamu kope, sám do nej spadne."
Tak to bolo aj v tomto prípade.

Renča povedal(a)...

Krásna naivná nevedomosť a úprimnosť...v snahe urobiť a vyriešiť veci čo najlepšie a byť nápomocný a empatický...."Všechno špatně, zpátky na stromy!"...milujem humor keď stačí jeden nevinný komentár, jedno slovo prednesené s kamennou nevinnou tvárou...a spustí to salvu smiechu = kliniec bol trafený presne!
Myslím, že tak sme sa všetci spolu ešte nezasmiali!!! či?!
...a ten posledný dialóg v úplnom závere....ja som fakt uverila, ze to bude "heppáč" - a oni to úplne "zabili".....proste krááásne!
Teší ma, že mi to Duško pripísal ako moju voľbu! ;)
R